środa, 18 stycznia 2017

[TOP10] Podsumowanie 2016... MT RAP

Okej, więc na samym początku chciałbym wytłumaczyć co to jest MT. Jest to skrót od wyrażenia Muzyczna Topka oraz tak jakby moja seria w której będę przedstawiał warte uwagi piosenki/artystów/albumy. Ale najpierw zacznę od podsumowania z 2016, bo ten rok był naprawdę dobry pod względem muzycznym.

Następną rzeczą, którą chcę napisać jest to, że BARDZO KOCHAM muzykę <3 i słucham prawie wszystkich jej rodzajów. Najczęściej jest to Rap i od tg chciałbym zacząć ^^ Postaram się by było krótko i na temat ;p

TOP10
 
KALI
Dobra, jak najkrócej. Trochę ponad rok temu bardzo lubiłem słuchać Ganja Mafii. Bardzo podoba mi się jego głos jak i przekaz. Jego rymy z utworu "Panta Rhei" to już nie ten sam wymiar. Coś pięknego. 


Album Krime Story został wydany w 2016 r. więc m.in. dlatego Kali znalazł się w tym zestawieniu.
Projekt płyty został oparty na jego własnej książce. Album ukazuje klimat brudnych ulic w których żyją młodzi ludzie. W sumie to zastanawiam się nad kupnem tej książki, bo wygląda bardzo ciekawie. 


Najlepszym utworem z płyty według mnie jest zdecydowanie "Lolita". Kali pokazuje w niej jak wygląda życie dziewczyn, które nie szanują siebie samych. Resztę zostawię bez komentarza i dam Wam do wysłuchania, pewnie nie wszystkim się spodoba.


Teraz według mnie jego NAJLEPSZY utwór jaki wydał i też z 2016 r. ^^ Tam Gdzie Pójdziesz Ty 
Został napisany dla jego żony Sandry z okazji Walentynek. Dzięki temu możemy poznać go z zupełnie innej strony. 

Na zakończenie chciałbym się dowiedzieć od Was co mógłbym poprawić, co dodać itd. bardzo by mi to pomogło. Oczywiście chcę znać też wasze zdanie. 
Pozdrawiam! :)

8 komentarzy:

  1. Przyjemny post, krótki ale z treścią, którą chciałeś przekazać.
    Też słucham praktycznie każdego rodzaju muzyki, lecz rap nie jest u mnie najczęściej wyszukiwany.
    Myślę, że mógłbyś popracować troszkę nad szablonem- wystarczy trochę poszperać, a na pewno znajdziesz coś dla siebie. Z pisaniem raczej wszystko jest w porządku, powoli dojdziesz do wprawy i sam zauważysz co możesz zmienić.
    Powodzenia c: ♥
    vatacukrowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na pewno spróbuję coś zmienić.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Fajny pomysł. Myślę, że każdy będzie mógł w tej serii znaleźć coś nowego dla siebie. Jak kupisz i przeczytasz książkę to podziel się na blogu wrażeniami i zrób recenzję :D Piosenki wpadają w ucho. Pierwszej wcześniej nie znałam, drugą tak i bardzo lubię *_*
    Jak na razie wychodzi fajnie ^^ Tylko w postach unikaj skrótów typu "tg" :P
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciii! Dalej nad tym pracuję ;p I dziękuję! ;)

      Usuń
  3. Super pomysł na serie :D Każdy powinien znaleźć coś dla siebie :) Tą drugą piosenkę uwielbiam, przez Ciebie ciągle znowu chodzi mi po głowie, haha :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;]
      Mam nadzieję, że na całym blogu każdy będzie mógł znaleźć coś dla siebie bo bardzo mi na tym zależy.
      Pozdrawiam i dziękuję za wizytę!

      Usuń
  4. Naprawdę fajny pomysł na serię ^^
    Ja niestety nie słucham rapu, zostaję raczej przy rockowych dźwiękach :P
    Pozdrawiam serdecznie
    BookGirl
    http://konieckropka-bookgirl.blogspot.com/
    http://stay-with-me-if-you-remember.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;)
      Na pewno będą i klimaty rockowe przynajmniej mam taką nadzieję ^^
      Pozdrawiam!

      Usuń