piątek, 3 lutego 2017

[TOP10] Podsumowanie 2016... MT RAP

TOP 9 

Quebonafide

Tu w sumie też będzie równie krótko. Raper, który nie trzyma się jednego. Jego utwory są o różnorodnej tematyce, kultury, religie itd. Bardzo podoba mi się, gdy występuję jako gość, ale solo też ma całkiem dobre kawałki. 

SOLO:

FEATURING:

~~~~~~~~~~~~~~~~~
Czemu tak krótko i czemu jest wyżej od Kalego? Odp.:

Quebo - duża aktywność - brak większej produkcji - ciekawa i nowa tematyka - 
Kali - mała aktywność - Jeden, duży album, duża popularność - 

W moim ogólnym rankingu Kali jest dużo wyżej od Queba, ale ten drugi jest co raz częściej widziany w wielu produkcjach.

Poniżej załączam kilka zdjęć Quebonafaide




6 komentarzy:

  1. Nie słucham ich, jednak bardzo dobrze ich znam, ponieważ mój chłopak uwielbia Kaliego, a moja najlepsza przyjaciółka Quebo! :D

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rapu nie słucham:D
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny post, naprawdę aż szkoda mi było kończyć czytać :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Quebonafide, wszystkie jego piosenki mają to coś w sobie, zawsze jakaś intertekstualność, którą kocham, odniesienia do popkultury jak w całym albumie Eklektyka. A niektóre jego występy w charakterze gościa mi się podobają, jak w przypadku Danse macabre z ReTo, które brzmi genialnie i nie można, po prostu nie można się z tym sprzeczać! :) Ale też niektóre w ogóle mi nie podchodzą, jak ostatnio "Sorry Dolores". Jak wszyscy uwielbiają Taco Hemingwaya, tak ja zawsze mówię że kocham Quebo i praktycznie zawsze jestem ewenementem xD

    Też ostatnio pisałam o muzyce - puszekptasiegomleczka.blogspot.com

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Quebonafide - Bogini <3
    jak ja to uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń